Najčastejšie otázky

Na jednom mieste sme pre vás zhrnuli najčastejšie otázky a odpovede týkajúce sa nákupu, doručenia objednávky, vrátenia a reklamácie tovaru a registrácie v našom internetovom obchode.

V prípade, že požadovanú informáciu nenájdete, prosím, obráťte sa na našu zákaznícku podporu, kde vám radi odpovieme na vaše otázky.

FAQ - často kladené otázky
Nákup
Kde zistím stav objednávky?

V prípade, že ste u nás už zaregistrovaný, objednávky môžete sledovať po prihlásení do zákazníckej zóny. Ak nakupujete bez registrácie, ohľadom stavu objednávky Vás informujeme prostredníctvom emailu.

Musím byť u vás registrovaný, aby som mohol nakupovať??

Na nákup v našom internetovom obchode nemusíte byť registrovaný.

Ak sa však registrujete, získate hneď niekoľko výhod ako napríklad vopred vyplnené údaje pri tvorbe novej objednávky, históriu objednávok alebo odber newslettrov s najnovšími informáciami a akciami.

Môžem zmeniť svoju objednávku?

Ak ste sa pomýlili a chcete svoju objednávku zmeniť, môžete tak urobiť pokiaľ ešte nie je objednávka spracovaná, čo je približne do 30 minút od jej prijatia. Po tomto čase už nie je možné objednávku zmeniť.

V prípade, že je zmena objednávky dôležitá, kontaktuje nás emailom na adrese eshop@mipeda.sk, alebo telefonicky na číslo +421 904 289 919.

Môžem spojiť viac objednávok do jednej?

Pokiaľ chcete spojiť niekoľko objednávok do jednej alebo ešte niečo doobjednať či vymeniť, kontaktujte nás emailom na adrese eshop@mipeda.sk alebo telefonicky na čísle +421 904 289 919 a poskytneme vám bližšie informácie, či je ešte možné objednávku upraviť.

Ak ste však už objednávku uhradili platobnou kartou, alebo bankovým prevodom, doobjednanie ani výmena tovaru už nie je možná.

Môžem zrušiť objednávku?

Zrušiť objednávku môžete vtedy, ak sa ešte nezačala spracovávať. Napíšte nám email na eshop@mipeda.sk, alebo nám zavolajte na číslo +421 904 289 919 a zistite viac informácií.

Aké sú možnosti platby?

Aby sme vám ponúkli čo najviac možností, na našom internetovom obchode môžete platiť platobnou kartou, bankovým prevodom alebo dobierkou.

Prevod peňazí pri platbe bankovým prevodom trvá zvyčajne 1-3 pracovné dni. Dodacia doba tovaru sa tak o tento čas posúva.

Prečo som nedostal potvrdenie o svojej objednávke?

Potvrdenie o prijatej objednávke vám príde automaticky do 15 minút od jej odoslania. Pokiaľ vám email s potvrdením nepríde, možno ste zadali zlú emailovú adresu alebo vám správa prišla do nevyžiadanej pošty ako spam.

Stále sa vám nedarí nájsť email o potvrdení objednávky? Napíšte nám email na eshop@mipeda.sk, alebo nám zavolajte na číslo +421 904 289 919

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Ak ste na svoju otázku nenašli odpoveď, pokojne nás kontaktujte emailom na adrese eshop@mipeda.sk alebo telefonicky na číslo +421 904 289 919 a s radosťou vám odpovieme na všetky vaše otázky.

Doručenie objednávky
Ako dlho trvá doručenie zásielky?

Doba dodania vášho tovaru závisí od konkrétneho produktu. V každom detaile produktu je uvedená aktuálna informácia o jeho skladovej dostupnosti – informácia sa nachádza nad tlačidlom „Pridať do košíka“.

SPS Kuriér - Pokiaľ je tovar skladom a je objednaný do 10:00, doručujeme ho už do 24hodín* od vytvorenia objednávky!

SDS Kuriér - Pokiaľ je tovar skladom a je objednaný do 10:00, doručujeme ho už do 24 - 48hodín* od vytvorenia objednávky!

Ťažšie a objemnejšie zásielky doručujeme paletovou dopravou SDS Paletový kuriér, kde doba dodania je 24 – 48 hodín*.

*objednávky prijaté do 10:00 odovzdáme kuriérovi v ten istý deň. Ak kuriér nezlyhá objednávka je zvyčajne doručená do 24 hodín. 

Aké sú možnosti dopravy?

Aby sme vám poskytli pohodlné nakupovanie, na výber máte hneď niekoľko možností.

Tovar si môžete prebrať osobne v našom výdajnom sklade MIPEDA (po dohode), ktorý sa nachádza na ulici Sadová 1055/1, 922 03 Vrbové alebo môžete využiť balíkovú prepravu SPS Kuriér. Ak je vaša zásielka ťažšia alebo objemnejšia, doprava bude zabezpečená paletovou prepravou SDS Paletový kuriér.

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Ak ste na svoju otázku nenašli odpoveď, pokojne nás kontaktujte emailom na adrese eshop@helion.sk alebo telefonicky na číslo +421 904 289 919 a s radosťou vám odpovieme na všetky vaše otázky.

Vrátenie tovaru
Ako môžem vrátiť tovar?

Tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od doručenia objednávky. Produkty, ktoré chcete vrátiť, musia byť nepoškodené, najlepšie v pôvodnom obale a dobre zabalené proti poškodeniu. V prípade, že má tovar plombu, ani tá nemôže byť poškodená.

Zásielky určené na vrátenie zašlite doporučene spolu s vyplneným formulárom na vrátenie tovaru na adresu MIPEDA, Sadová 1055/1, 922 03 Vrbové. Zásielky na dobierku nepreberáme.

O doručení vráteného tovaru Vás budeme informovať e-mailom.

Formulár v pdf formáte - TU

Formulár v docx formáte - TU

Dokedy môžem vrátiť tovar?

Tovar môžete vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia, a to bez udania dôvodu.

Ako dlho trvá vrátenie peňazí?

Vždy sa snažíme, aby ste mali peniaze vrátené čo najskôr - najneskôr však do 14 dní od prijatia tovaru na reklamačnom oddelení.

Na akú adresu mám zaslať tovar?

Tovar je potrebné zaslať do 14 kalendárnych dní od prevzatia zásielky na adresu: MIPEDA Sadová 1055/1 922 03 Vrbové

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Ak ste na svoju otázku nenašli odpoveď, pokojne nás kontaktujte emailom na adrese eshop@mipeda.sk alebo telefonicky na číslo +421 904 289 919 a s radosťou vám odpovieme na všetky vaše otázky.

Reklamácia tovaru
Ako môžem reklamovať tovar?

Pokiaľ chcete tovar reklamovať, stačí ak vyplníte Reklamačný formulár. Následne tovar starostlivo zabaľte tak, aby sa pri preprave nepoškodil a do zásielky pribaľte vyplnený Reklamačný formulár. Balík potom zašlite na adresu MIPEDA, Sadová 1055/1, 922 03 Vrbove.

Do poľa Popis závady, popíšte čo najpresnejšie, o akú poruchu sa jedná. Čím podrobnejšie informácie od vás obdržíme, tým rýchlejšie sa nám podarí reklamáciu vybaviť.

Reklamačný formulár v pdf formáte - TU

Reklamačný formulár v docx formáte - TU

Ako rýchlo vybavíte reklamáciu?

Každú reklamáciu sa snažíme vybaviť čo najrýchlejšie. Štandardná doba na vybavenie je do 30 dní od prijatia zásielky na reklamačnom oddelení.

Na akú adresu mám zaslať tovar?

Riadne zabalený tovar je potrebné doporučene a bez dobierky poslať na adresu:

MIPEDA
Sadová 1055/1
922 03 Vrbové

+421 904 289 919
info@mipeda.sk

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Ak ste na svoju otázku nenašli odpoveď, pokojne nás kontaktujte emailom na adrese eshop@mipeda.sk alebo telefonicky na číslo +421 904 289 919 a s radosťou vám odpovieme na všetky vaše otázky.

Registrácia
Ako sa môžem zaregistrovať na vašom internetovom obchode?

Registrácia u nás je veľmi jednoduchá. Stačí Vám k nej iba pár údajov.

Pre vytvorenie registrácie kliknete na odkaz registrácia. Následne budete presmerovaný na Registračný formulár, kde stačí vyplniť Vaše základné údaje a registrácia je dokončená. Po dokončení registrácie Vám bude zaslaný email s potvrdením o registrácií.

S týmito prihlasovacími údajmi sa kedykoľvek môžete prihlásiť do Vášho účtu, kde môžete sledovať stav Vašich objednávok.

Nejde sa mi prihlásiť do svojho účtu, čo mám robiť?

Najčastejšou chybou bývajú nesprávne prihlasovacie údaje. Pokiaľ zabudnete svoje heslo, stačí kliknúť na tento odkaz, kde zadáte emailovú adresu, ktorá bola uvedená pri registrácií a nové vygenerované heslo Vám pošleme na email.

Ak problém stále pretrváva, napíšte nám email na adresu eshop@mipeda.sk alebo nás kontaktujte telefonicky na čísle +421 904 289 919.

Musím byť u vás registrovaný, aby som mohol nakupovať?

Na nákup v našom internetovom obchode nemusíte byť registrovaný.

Ak sa však registrujete, získate hneď niekoľko výhod ako napríklad vopred vyplnené údaje pri tvorbe novej objednávky, históriu objednávok alebo odber newslettrov s najnovšími informáciami a akciami.

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Ak ste na svoju otázku nenašli odpoveď, pokojne nás kontaktujte emailom na adrese eshop@mipeda.sk alebo telefonicky na číslo +421 904 289 919 a s radosťou vám odpovieme na všetky vaše otázky.